Nikola Krejčí

Master's thesis

Marketingová online komunikace Nadace Karla Janečka

Marketing online communication of the Karel Janecek's Foundation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou online komunikací v neziskovém sektoru. V části teoretické jsou popsány obecné poznatky týkající se tohoto tématu. Část aplikační je zaměřena na marketingovou komunikaci Nadace Karla Janečka. Cílem této práce je zhodnotit její komunikaci na sociální síti Facebook prostřednictvím dat získaných z facebookového účtu a ze správce reklam a navrhnout konkrétní marketingovou …more
Abstract:
The Master's thesis is focusing on marketing online communication in the nonprofit sector. The theoretic part describes general findings regarding this topic. The application part focuses on marketing communication of the Karel Janecek's Foundation.The purpose of this thesis is to evaluate its communication on the social network Facebook via data acquired from Facebook account and from the advertisement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2019
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Tomáš Řemínek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75378