Marketingová online komunikace Nadace Karla Janečka – Nikola Krejčí
Nikola Krejčí
Master's thesis
Marketingová online komunikace Nadace Karla Janečka
Marketing online communication of the Karel Janecek's Foundation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou online komunikací v neziskovém sektoru. V části teoretické jsou popsány obecné poznatky týkající se tohoto tématu. Část aplikační je zaměřena na marketingovou komunikaci Nadace Karla Janečka. Cílem této práce je zhodnotit její komunikaci na sociální síti Facebook prostřednictvím dat získaných z facebookového účtu a ze správce reklam a navrhnout konkrétní marketingovou …moreAbstract:
The Master's thesis is focusing on marketing online communication in the nonprofit sector. The theoretic part describes general findings regarding this topic. The application part focuses on marketing communication of the Karel Janecek's Foundation.The purpose of this thesis is to evaluate its communication on the social network Facebook via data acquired from Facebook account and from the advertisement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75378
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2019
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Tomáš Řemínek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75378
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev