Nikola Krejčí

Master's thesis

Marketingová online komunikace Nadace Karla Janečka

Marketing online communication of the Karel Janecek's Foundation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou online komunikací v neziskovém sektoru. V části teoretické jsou popsány obecné poznatky týkající se tohoto tématu. Část aplikační je zaměřena na marketingovou komunikaci Nadace Karla Janečka. Cílem této práce je zhodnotit její komunikaci na sociální síti Facebook prostřednictvím dat získaných z facebookového účtu a ze správce reklam a navrhnout konkrétní marketingovou …viac
Abstract:
The Master's thesis is focusing on marketing online communication in the nonprofit sector. The theoretic part describes general findings regarding this topic. The application part focuses on marketing communication of the Karel Janecek's Foundation.The purpose of this thesis is to evaluate its communication on the social network Facebook via data acquired from Facebook account and from the advertisement …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Tomáš Řemínek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75378