Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů – Václav CHVOJKA
Václav CHVOJKA
Bachelor's thesis
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
The Analysis of a Concrete Social Campaign and Its Influence on Consumer Behaviour
Anotácia:
Předložená práce pojednává o kampaních proti kouření. V teoretické části si představíme koncept společenské odpovědnosti firem. Jejím komunikačním nástrojem je společensky odpovědný marketing, který dále dělíme na sdílený a sociální marketing. Právě v rámci sociálního marketingu vznikají protikuřácké kampaně. Proto si mimo jiné ukážeme, jak s tímto specifickým nástrojem zacházet. V praktické části …viacAbstract:
This thesis deals with Anti-Smoking Campaigns. In the theoretical part we introduce the concept of the Corporate Social Responsibility. Its communication tool is Socially Responsible Marketing, which is separated into Cause Related Marketing and Social Marketing. The Anti-Smoking Campaigns are created within the field of the Social Marketing. That is why we will demonstrate how to use this specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42058
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Kuldová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHVOJKA, Václav. Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická