Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011 – Milan Peruth
Milan Peruth
Bachelor's thesis
Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011
Political marketing and analysis of the municipal campaign of movement ANO 2011
Abstract:
Tato bakalářská práce nejprve teoreticky charakterizuje pojem politického marketingu a přibližuje marketingový mix v politickém marketingu. Dále se zaměřuje na subjekty na politickém trhu a popisuje volební systém komunálních voleb. V praktické části poté přibližuje komunální volby v roce 2014 ve městě Rakovník a analyzuje marketingovou strategii hnutí ANO 2011. Cílem analýzy je zhodnotit úspěšnost …moreAbstract:
This bachelor thesis theoretically describes the concept of political marketing and marketing mix in political marketing. It also focuses on the players on the political market and describes the electoral system of municipal elections. In the practical part is an approach to the municipal elections in 2014 in Rakovník as well as an analysis of marketing strategy of the movement ANO 2011. The target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50826
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: David Říha
- Reader: Ilona Dudová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Politický marketing v rámci komunálních voleb
Lukáš SLADKÝ -
Politický marketing na komunální úrovni: Komparace ČSSD a hnutí M.O.R.
Martina Lhotská -
Politický marketing v komunálních volbách 2010: případová studie Karviná
Jana Křístková -
Politický marketing
Martina Cmíralová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál