Tereza Kolářová

Master's thesis

Marketingová komunikace značky MIXA

Marketing communication of brand Mixa
Abstract:
Diplomové práce se zabývá analýzou a zhodnocením současné marketingové komunikace značky Mixa na českém trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na jednotlivé části komunikačního mixu. Následuje představení společnosti L’Oréal a jejích čtyř divizí. Práce se v praktické části dále věnuje popisu trhu spotřební kosmetiky, přičemž se detailněji …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and evaluate current marketing communication of a brand Mixa in the Czech Republic. The first part briefly explains basic terms connected with marketing communication and communication mix. Thesis also covers inroduction of company L’Oréal and four different divisions. The next part is focused on description of cosmetic mass-market, especially on skin care …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2019
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Michaela Novotná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75896