Tereza Kolářová
Master's thesis
Marketingová komunikace značky MIXA
Marketing communication of brand Mixa
Abstract:
Diplomové práce se zabývá analýzou a zhodnocením současné marketingové komunikace značky Mixa na českém trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na jednotlivé části komunikačního mixu. Následuje představení společnosti L’Oréal a jejích čtyř divizí. Práce se v praktické části dále věnuje popisu trhu spotřební kosmetiky, přičemž se detailněji …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and evaluate current marketing communication of a brand Mixa in the Czech Republic. The first part briefly explains basic terms connected with marketing communication and communication mix. Thesis also covers inroduction of company L’Oréal and four different divisions. The next part is focused on description of cosmetic mass-market, especially on skin care …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75896
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Michaela Novotná
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75896
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev