Aplikace marketingu v estetické medicíně – Bc. Lucie Maříková
Bc. Lucie Maříková
Diplomová práce
Aplikace marketingu v estetické medicíně
Application of marketing in esthetic medicine
Anotace:
Hlavním cílem mé práce bude detailně analyzovat marketingovou komunikaci společnosti MEDICOM VIP a.s., najít v ní případná slabá místa a navrhnout řešení, na jehož základě by došlo k maximalizaci zisku, efektivnějšímu působení na cílového zákazníka a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Teoretická část diplomové práce bude vytvářet teoretický základ pro navazující praktickou část. Budou v ní popsány …víceAbstract:
The main goal fo my work is to describe in detail MEDICOM VIP marketing communications company, as to find in it any weaknesses and propose solutions whereby to maximize profits, mor efficient operation of the target customer and invcease the company´s cometitiveness.The theoretical part of the thesis will develop a theoretical basis for the following practical part. There will be described in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u4iog/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev