Bc. Lucie Maříková

Diplomová práce

Aplikace marketingu v estetické medicíně

Application of marketing in esthetic medicine
Anotace:
Hlavním cílem mé práce bude detailně analyzovat marketingovou komunikaci společnosti MEDICOM VIP a.s., najít v ní případná slabá místa a navrhnout řešení, na jehož základě by došlo k maximalizaci zisku, efektivnějšímu působení na cílového zákazníka a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Teoretická část diplomové práce bude vytvářet teoretický základ pro navazující praktickou část. Budou v ní popsány …více
Abstract:
The main goal fo my work is to describe in detail MEDICOM VIP marketing communications company, as to find in it any weaknesses and propose solutions whereby to maximize profits, mor efficient operation of the target customer and invcease the company´s cometitiveness.The theoretical part of the thesis will develop a theoretical basis for the following practical part. There will be described in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní