Ing. Ivana Vančatová

Bakalářská práce

Právo a etika v marketingové komunikaci

Law and Morality in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována etice v marketingové komunikaci a s ní souvisejícím právním aspektům. V širším rozsahu je práce zaměřena na jednotlivé kontrolní orgány a etiku působení marketingových komunikačních prostředků. V analytické části této práce je popsán institut reklamy v současné společnosti, dále je v rámci jedné kapitoly zmíněn pojem ochrany osobnosti a analýza vybraných rozhodnutí …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with ethical issues in marketing communications and their related legal aspects. In a wider scope, the thesis focuses on individual supervisory bodies as well as on the ethical issues impact of marketing communication tools. In the analytical part of this thesis, the concept of advertising in contemporary society is described, then, within the frame of one chapter, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní