Právo a etika v marketingové komunikaci – Ing. Ivana Vančatová
Ing. Ivana Vančatová
Bachelor's thesis
Právo a etika v marketingové komunikaci
Law and Morality in Marketing Communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována etice v marketingové komunikaci a s ní souvisejícím právním aspektům. V širším rozsahu je práce zaměřena na jednotlivé kontrolní orgány a etiku působení marketingových komunikačních prostředků. V analytické části této práce je popsán institut reklamy v současné společnosti, dále je v rámci jedné kapitoly zmíněn pojem ochrany osobnosti a analýza vybraných rozhodnutí …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with ethical issues in marketing communications and their related legal aspects. In a wider scope, the thesis focuses on individual supervisory bodies as well as on the ethical issues impact of marketing communication tools. In the analytical part of this thesis, the concept of advertising in contemporary society is described, then, within the frame of one chapter, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p7vwz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev