Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost – Ing. Monika Faltusová
Ing. Monika Faltusová
Bachelor's thesis
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost
Activation methods in a selected teaching unit of the subject Game management
Abstract:
Existují různé klasifikace vyučovacích metod, kterými je vhodné se řídit při sestavování výukových jednotek. Tato práce je zaměřena konkrétně na aktivizační metody, jejich druhy, význam, cíle a aplikaci do praxe. V dnešní době je na znalosti člověka vyvíjen stále větší tlak, a to jak v sociálním, tak v pracovním životě. Lidé se začínají učit hned po svém narození, a proto je nutné efektivní vzdělávání …moreAbstract:
Different classifications of teaching methods are appropriate to follow when building teaching units. This work focuses primarily on activation methods, their types, meaning, goals, and application in practice. Nowadays, more and more pressure is put on a person's knowledge, both in social and working life. People start learning right after they are born, so it is necessary to begin effective education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FALTUSOVÁ, Monika. \textit{Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/h79toj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / field:
Specialisation in Pedagogy / Pedagogy for Teachers of Vocational Subjects
Theses on a related topic
-
Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik
Pavel Hartvich -
Analýza spolupráce učitele odborného výcviku a učitele odborných předmětů na střední škole.
Marcela MEINHARDOVÁ -
E-Learningový kurz pro předmět ICT na střední odborné škole v prostředí LMS Moodle
Jan Petr -
Střední škola podporující zdraví
Michaela Freibergová -
Metodické listy pro předmět Výtvarný ateliér na Střední škole uměleckomanažerské, s.r.o
Dominik Rampula -
Studijní opora předmětu „Potraviny a výživa“ pro 3. ročník střední hotelové školy
Eliška Horáková -
Spolupráce učitele odborných předmětů a asistenta pedagoga na střední odborné škole
Kateřina Buťáková -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights