Návrh marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Kristýna Cmielová
Bc. Kristýna Cmielová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace vybrané firmy
Proposal of marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy. Teoretická část bude obsahovat základní poznatky týkající se marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. Závěr teoretické části bude obsahovat poznatky týkající se marketingového výzkumu. Praktická část bude zahrnovat představení firmy a následně realizaci analýzy úrovně marketingové komunikace …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose recommendations to improve the marketing communication of the selected company. The theoretical part will provide basic knowledge regarding marketing communication and communication mix tools. The conclusion of the theoretical part will present findings related to marketing research. The practical part will include an introduction to the company, followed by an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/agjuw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Uherková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev