Návrh marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Kristýna Cmielová
Bc. Kristýna Cmielová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace vybrané firmy
Proposal of marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy. Teoretická část bude obsahovat základní poznatky týkající se marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. Závěr teoretické části bude obsahovat poznatky týkající se marketingového výzkumu. Praktická část bude zahrnovat představení firmy a následně realizaci analýzy úrovně marketingové komunikace …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose recommendations to improve the marketing communication of the selected company. The theoretical part will provide basic knowledge regarding marketing communication and communication mix tools. The conclusion of the theoretical part will present findings related to marketing research. The practical part will include an introduction to the company, followed by an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/agjuw/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Uherková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CMIELOVÁ, Kristýna. \textit{Návrh marketingové komunikace vybrané firmy}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/h7r1cs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev