Návrh komunikační kampaně studentské akce – Petr Grác
Petr Grác
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně studentské akce
Student Event Communication Campaign Design
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikační kampaně studentské akce University Band Contest. Zaměřuje se na komunikační strategii dlouhotrvající akce, která je rozdělena podle aktuální fáze soutěže. Pro vytvoření návrhu bylo provedeno 8 hloubkových rozhovorů s respondenty, kteří jsou součástí organizačního týmu akce. Hloubkový rozhovor rozebírá tři hlavní téma, a to prestiž a koncept soutěže …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the creation of a communication campaign for the University Band Contest student event. It focuses on the communication strategy of the long-lasting event, which is divided according to the current stage of the competition. To create the proposal, 8 in-depth interviews were conducted with respondents who are part of the event's organizing team. The in-depth interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/154990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Tomáš Drga
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev