Marketingová komunikace vybrané finanční instituce – Bc. Aneta Königová
Bc. Aneta Königová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Marketing Communication of a Selected Financial Institution
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou komunikaci vybrané finanční instituce a vytvořit návrhy pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřená na teoretické poznatky marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná finanční instituce. Následně je proveden sekundární výzkum zaměřený na komunikační nástroje firmy, a poté následuje primární …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of a selected financial institution and to make suggestions for its improvement. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge of marketing communication and the tools of communication mix. The practical part presents the selected financial institution. Subsequently, a secondary research is conducted focusing on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/pgbaq/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÖNIGOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová komunikace vybrané finanční instituce}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ha8ehe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev