Bc. Aneta Königová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané finanční instituce

Marketing Communication of a Selected Financial Institution
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou komunikaci vybrané finanční instituce a vytvořit návrhy pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřená na teoretické poznatky marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná finanční instituce. Následně je proveden sekundární výzkum zaměřený na komunikační nástroje firmy, a poté následuje primární …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of a selected financial institution and to make suggestions for its improvement. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge of marketing communication and the tools of communication mix. The practical part presents the selected financial institution. Subsequently, a secondary research is conducted focusing on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/pgbaq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné