Marketingová komunikace vybrané finanční instituce – Bc. Aneta Königová
Bc. Aneta Königová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Marketing Communication of a Selected Financial Institution
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou komunikaci vybrané finanční instituce a vytvořit návrhy pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřená na teoretické poznatky marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná finanční instituce. Následně je proveden sekundární výzkum zaměřený na komunikační nástroje firmy, a poté následuje primární …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of a selected financial institution and to make suggestions for its improvement. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge of marketing communication and the tools of communication mix. The practical part presents the selected financial institution. Subsequently, a secondary research is conducted focusing on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pgbaq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev