Komika ve společných dílech komediálního tria ZAZ (Zucker, Abrahams, Zucker) – Adam Struhala
Adam Struhala
Bakalářská práce
Komika ve společných dílech komediálního tria ZAZ (Zucker, Abrahams, Zucker)
Comic and humor in the works of the ZAZ comedy trio (Zucker, Abrahams, Zucker)
Anotace:
Ve své práci analyzuji vybrané filmy a televizní série komediálního tria Zucker, Abrahams, Zucker. Mým cílem je nalézt mezi filmovými prostředky ty, které jsou zdrojem komiky. Má práce se snaží pojmenovat příčinu komického účinku jednotlivých scén, nalézt mezi komediálními scénami společné znaky, či rozdílnosti a pojmenovat specifika komediálního rukopisu této autorské trojce.Abstract:
In my work I analyze selected films and television series of the comedy trio Zucker, Abrahams, Zucker. My goal is to find among the means of film those who are the source of comics. My work tries to name the cause of the comic effect of individual scenes, to find common features or differences between comedy scenes and to name the specifics of the comedic manuscript of this author's trio.Klíčová slova
americká kinematografieKlíčová slova
filmová komedieKlíčová slova
filmová groteskaKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
humor
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
- Vedoucí: Jiří DUFEK
- Oponent: Vilém HAKL
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková