Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti – Michal Hromek
Michal Hromek
Bachelor's thesis
Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti
Modern marketing approaches in online communication of selected company
Abstract:
Online marketingová komunikace je důležitou součástí marketingových aktivit dnešních společností. Na vybrané společnosti bylo ukázáno a popsáno, jak bylo k marketingové komunikaci přistoupeno v případě vybrané společností, za jakých okolností a s jakým výsledkem. Veškeré výsledky tak vycházejí z aplikace teorie o marketingu a marketingové komunikace v praxi. K dosažení výsledků bylo využito aplikace …moreAbstract:
Online marketing communication is an important part of the marketing activities of today's companies. The selected company was shown and described how marketing communication was approached for the selected company, under what circumstances and with what result. All results are based on the application of marketing theory and marketing communication in practice. Social acquisition marketing and remarketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/tdl23/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HROMEK, Michal. \textit{Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/he5yb2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev