Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti – Michal Hromek
Michal Hromek
Bachelor's thesis
Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti
Modern marketing approaches in online communication of selected company
Anotácia:
Online marketingová komunikace je důležitou součástí marketingových aktivit dnešních společností. Na vybrané společnosti bylo ukázáno a popsáno, jak bylo k marketingové komunikaci přistoupeno v případě vybrané společností, za jakých okolností a s jakým výsledkem. Veškeré výsledky tak vycházejí z aplikace teorie o marketingu a marketingové komunikace v praxi. K dosažení výsledků bylo využito aplikace …viacAbstract:
Online marketing communication is an important part of the marketing activities of today's companies. The selected company was shown and described how marketing communication was approached for the selected company, under what circumstances and with what result. All results are based on the application of marketing theory and marketing communication in practice. Social acquisition marketing and remarketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tdl23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev