Využití nástrojů marketingového mixu v cestovní kanceláři FISCHER, a.s. – Markéta Zavadilová
Markéta Zavadilová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu v cestovní kanceláři FISCHER, a.s.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení současného využití nástrojů marketingového mixu v cestovní kanceláři FISCHER, a.s. se sídlem v Praze, která je jednou z největších cestovních kanceláří v České republice. Historie cestovní kanceláře sahá do roku 1990, kdy Václav Fischer přinesl nově rodícímu se trhu v České republice styl a komfort cestování, který v té době byl v Západní Evropě …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis and evaluation of the current usage of marketing mix tools in travel agency FISCHER, a. s. with the seat in Prague, which is one of the biggest travel agencies in the Czech Republic. The history of the travel agency dates back to the year of 1990, when Václav Fischer brought the style and comfort of travelling to the newly emerging market in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/hf8ew7/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAVADILOVÁ, Markéta. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu v cestovní kanceláři FISCHER, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hf8ew7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights