Marketingová komunikace startupu – Eliška Roubíčková
Eliška Roubíčková
Diplomová práce
Marketingová komunikace startupu
Marketing communication of a startup
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu trhu veterinárních aplikací, veterinárních služeb a propagace veterinárních služeb v České republice. Cílem je aplikovat poznatky na startupovou mobilní aplikaci tlappka, která nabízí funkce pro správu zdraví a aktivit domácích mazlíčků. Práce se zabývá analýzou tlappka, včetně funkčnosti, uživatelského rozhraní a marketingových strategií. Vybrané téma reflektuje …víceAbstract:
This thesis focuses on the market analysis of veterinary applications, veterinary services and promotion of veterinary services in the Czech Republic. The aim is to apply the findings to a startup mobile application, tlappka, which offers features for managing pet health and activities. The thesis analyses tlappka, including functionality, user interface and marketing strategies. The selected topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94794
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev