Perception of circular economy and its communication strategy – Bc. Lucie Frýbortová
Bc. Lucie Frýbortová
Diplomová práce
Perception of circular economy and its communication strategy
Vnímání cirkulární ekonomiky a její komunikační strategie
Anotace:
Hlavním cílem práce je zjistit aktuální stav povědomí o cirkulární ekonomice u české veřejnosti a firem a návrh komunikační strategie k těmto cílovým skupinám. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V literárním přehledu je shrnuta problematika týkající se tématu práce a je vypracována na základě studia odborných publikací. Praktická část se skládá z analýzy současné situace a výsledků kvantitativního …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to determine the current state of the perception of the concept of circular economy among the czech public and businesses and proposal of communication strategy. The thesis is composed of theoretical and practical part. In theoretical part are summarized issues relating to the topic of thesis and it is made in the basis of study of scientific publications. Practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva