Bc. Tereza Kramulová

Bachelor's thesis

Možnosti identifikace negativního vlivu reklamy na chování

Advertisement, its identifiction and impact on human behaviour
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou negativního vlivu reklam, role médií a kultu štíhlého těla v kontextu poruch příjmu potravy a obezity. Práce je založena na výzkumné sondě provedené na dvou cílových skupinách. První tvoří skupina respondentek s BMI odpovídajícím podváze či těžké podvýživě, druhou tvoří skupina respondentek s BMI odpovídajícímu nadváze či obezitě.
Abstract:
The bachelor thesis deals with problems of negative influence of advertisement, media roles and exposure to thin–ideal media in the context of eating disorders and obesity. The thesis is based on the empirical sonde which I have realized on two target groups – first group contains women whose BMI comes up to undernourishment and second group contains women whose BMI comes up to overweight or obesity …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní