Eva Horníková
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně
Communication Campaign Proposal
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení návrhu komunikační kampaně pro konkrétní záměr organizace. První část práce je teoretická a věnuje se představení marketingové komunikace obecně, specifikům online komunikace a problematice sociálních sítí. Navazující praktická část začíná představením organizace a stanovením cíle a výzkumných otázek. Následuje samotný návrh komunikační kampaně, který vychází …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to compile a proposal for a communication campaign for a specific purpose of the organization. The first part is theoretical and deals with the introduction of marketing communication in general, the specifics of online communication and the issue of social networks. Following practical part begins with an introduction of the organization and determination of objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cq46p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev