Eva Horníková

Bakalářská práce

Návrh komunikační kampaně

Communication Campaign Proposal
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení návrhu komunikační kampaně pro konkrétní záměr organizace. První část práce je teoretická a věnuje se představení marketingové komunikace obecně, specifikům online komunikace a problematice sociálních sítí. Navazující praktická část začíná představením organizace a stanovením cíle a výzkumných otázek. Následuje samotný návrh komunikační kampaně, který vychází …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to compile a proposal for a communication campaign for a specific purpose of the organization. The first part is theoretical and deals with the introduction of marketing communication in general, the specifics of online communication and the issue of social networks. Following practical part begins with an introduction of the organization and determination of objectives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta