Hospodářská krize ve spojení s marketingem bankovních produktů – Ing. Otto Boubín
Ing. Otto Boubín
Bachelor's thesis
Hospodářská krize ve spojení s marketingem bankovních produktů
The economic crisis in conjunction with the marketing of banking products
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce sleduje marketing na bankovním trhu. Vývoj, změny a analýzu prostředí v chování zákazníků, produktové nabídce, marketingové komunikaci, činnosti marketingového oddělení a marketingové strategii v období před hospodářskou krizí a v období hospodářské krize. Teoretická část popisuje teorii marketingu a jeho proměnné a podrobně definuje pojmy jako marketingový mix, marketingová …moreAbstract:
Abstract This bachelor work follows the marketing of the banking market. Development, changes and environmental analysis in customer behavior, product range, marketing communication, business marketing department and marketing strategy in the period before the economic crisis and in the period of the economic crisis. The theoretical part describes the theory and the marketing variables and concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wtbgl/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Josef Budík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová