Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o. – Ing. Petra Neumannová
Ing. Petra Neumannová
Bachelor's thesis
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Direct marketing as a way of direct contact with customers in the Hennes & Mauritz, s.r.o.
Abstract:
V první části mé bakalářské práce se zabývám pojmem komunikační mix a jeho nástroji. Následně podrobně rozebírám jednotlivé nástroje direct marketingu. V aplikační části analyzuji společnost Hennes & Maurtiz, s.r.o. a její direct marketingové nástroje. Ke zkoumání připojuji dotazníkové šetření a poznatky získané z odborných publikací.Abstract:
In the first part of my study I examine the concept of communication mix and its tools. Then I analyze in detail the various direct marketing tools. In the application part I analyze Hennes & Marutiz, s.r.o. and its direct marketing tools. The study involved a survey and lessons learned from professional publications.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v8tmu/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUMANNOVÁ, Petra. \textit{Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes \&{}amp; Mauritz, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/hj620f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek -
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Kateřina Burianová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev