Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o. – Ing. Petra Neumannová
Ing. Petra Neumannová
Bachelor's thesis
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Direct marketing as a way of direct contact with customers in the Hennes & Mauritz, s.r.o.
Anotácia:
V první části mé bakalářské práce se zabývám pojmem komunikační mix a jeho nástroji. Následně podrobně rozebírám jednotlivé nástroje direct marketingu. V aplikační části analyzuji společnost Hennes & Maurtiz, s.r.o. a její direct marketingové nástroje. Ke zkoumání připojuji dotazníkové šetření a poznatky získané z odborných publikací.Abstract:
In the first part of my study I examine the concept of communication mix and its tools. Then I analyze in detail the various direct marketing tools. In the application part I analyze Hennes & Marutiz, s.r.o. and its direct marketing tools. The study involved a survey and lessons learned from professional publications.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v8tmu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEUMANNOVÁ, Petra. \textit{Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes \&{}amp; Mauritz, s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/hj620f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek -
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Kateřina Burianová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev