Bc. Ulyana Shemetova

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci

The use of social networking for business marketing communications
Anotace:
V bakalářské práci «Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci» se věnuji modernímu trendu ve světě marketingu, kterým jsou sociální sítě. V teoretické části uvádím nejdůležitější témata a základní pojmy jako marketingový mix, komunikační kanály firem, konkurenční tržní prostředí a vývoj sociálních síti a jejich stav v současné době. Praktická část práce je zaměřena na zjištění konkurenčního …více
Abstract:
In the bachelor thesis «The use of social networking for business marketing communications» I will focus on the entirely new trend in the world of marketing - social networks. In the theoretical part are presented the most important topics and basic terms such as marketing mix, communication channels of companies, competitive market environment and development of social networks and their status at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní