Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci – Bc. Ulyana Shemetova
Bc. Ulyana Shemetova
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
The use of social networking for business marketing communications
Abstract:
V bakalářské práci «Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci» se věnuji modernímu trendu ve světě marketingu, kterým jsou sociální sítě. V teoretické části uvádím nejdůležitější témata a základní pojmy jako marketingový mix, komunikační kanály firem, konkurenční tržní prostředí a vývoj sociálních síti a jejich stav v současné době. Praktická část práce je zaměřena na zjištění konkurenčního …moreAbstract:
In the bachelor thesis «The use of social networking for business marketing communications» I will focus on the entirely new trend in the world of marketing - social networks. In the theoretical part are presented the most important topics and basic terms such as marketing mix, communication channels of companies, competitive market environment and development of social networks and their status at …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ioc85/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
David KLIKA -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk