Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci – Bc. Ulyana Shemetova
Bc. Ulyana Shemetova
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
The use of social networking for business marketing communications
Anotácia:
V bakalářské práci «Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci» se věnuji modernímu trendu ve světě marketingu, kterým jsou sociální sítě. V teoretické části uvádím nejdůležitější témata a základní pojmy jako marketingový mix, komunikační kanály firem, konkurenční tržní prostředí a vývoj sociálních síti a jejich stav v současné době. Praktická část práce je zaměřena na zjištění konkurenčního …viacAbstract:
In the bachelor thesis «The use of social networking for business marketing communications» I will focus on the entirely new trend in the world of marketing - social networks. In the theoretical part are presented the most important topics and basic terms such as marketing mix, communication channels of companies, competitive market environment and development of social networks and their status at …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ioc85/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
David KLIKA -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk