Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu – Edward Kelnar
Edward Kelnar
Bakalářská práce
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Corporate Identity (music event)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jednotným vizuálním stylem nového českého hudebního festivalu. Také se zabývá problematikou vlivu pandemie Covid-19 na kulturu a českou lokální hudební scénu. Na základě rešerše vizuální komunikace jiných hudebních festivalů, rozhovorů s ředitelem Fajn rádia, provozním pražského klubu Rock Café Prague a několika dalšími pořadateli festivalů. Cílem této práce je určit …víceAbstract:
This thesis containes visual identity and comunication for new Czech music festival. Also addresses the issues of Covid-19 and its influence on culture and music industry in Czech republic. All based on research of other music festivals, interviews with the head of Fajn radio, Rock Café Prague and other people from this line of business. The goal of this thesis is to create, set and prepare united …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Joachim Rindler
- Oponent: Martin Charvát
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva