Jaroslav Drga

Diplomová práce

Návrh řízení problem managementu podle metodiky ITIL ve vybrané organizaci

A proposal to govern a problem managment using the methodology of ITIL in selected company
Anotace:
ITIL představuje v současné době silně rozšířenou metodiku pro řízení ICT služeb v korporátním prostředí. Celá metodika obsahuje 26 procesů v celkem 5 knihách popisující životní cyklus ICT služby. Jedním z procesů je také problem management zařazený do knihy Service operation. Tato diplomová práce si klade za cíl navrhnout komplexní model řízení problem managementu ve společnosti Vodafone Czech Republic …více
Abstract:
Nowadays, ITIL represents intensely extended methodology for managing ICT services in the corporate services. This whole methodology contains 26 processes in a total of 5 books covering the life cycle of ICT services. One of the processes is also a problem management which is arranged in the book of Service operation. The goal of this dissertation is to design a complex model for the problem management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Marek Vodenka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45198