Bc. Petra Špičková

Master's thesis

Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink

The inovation of the online customer service in company Skylink
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení online zákaznického servisu společnosti Skylink s návrhy pro optimalizaci online zákaznického servisu. V první části práce jsou popsány teoretický východiska vztahového marketingu, péče o zákazníka a zákaznického servisu. V druhé části práce je představena sama společnost a zákaznický servis společnosti. V třetí části je dotazníkové šetření a analýza interních …more
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the evaluation of the online customer service of the company Skylink with proposals for the optimization of the online customer service. The first part describes the theoretical basis of relationship marketing, customer care and customer service. The second part of the work presents the company itself and the customer service of the company. The third part is a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management