Analýza digitálních komunikačních kanálů projektu The ŽENY – Vanesa Hardt
Vanesa Hardt
Bakalářská práce
Analýza digitálních komunikačních kanálů projektu The ŽENY
Analysis of Digital Communication Channels of The ŽENY Project
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat efektivitu využití digitálních komunikačních kanálů projektu The ŽENY. V teoretické části této práce jsou vysvětleny všechny důležité pojmy týkající se marketingu, marketingové komunikace a příprav projektů. Praktická část práce se skládá ze dvou částí – kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvantitativním výzkumem je obsahová analýza reálných dosahů z …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the effectiveness of the use of digital communication channels of The ŽENY project. The theoretical part of this thesis explains all the important concepts related to marketing, marketing communications and project preparation. The practical part of the thesis consists of two parts - qualitative and quantitative research. The quantitative research is a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153064
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Michal Krhut
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev