Návrh online marketingové komunikace softwarové firmy s využitím žurnalistických žánrů – Vratislav Holub
Vratislav Holub
Bachelor's thesis
Návrh online marketingové komunikace softwarové firmy s využitím žurnalistických žánrů
Proposal of Software Company Online Marketing Communication with the Use of Journalism Genres
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na propagaci firmy Apple v českém online prostředí a zabývá se rolí zdejších prodejců. První teoretická část se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace, což je stěžejní pro následný výzkum a analýzu dat. Praktická část si zakládá na dotazníkovém šetření, které se zaměřuje na běžné uživatele Apple zařízení, a hloubkovém rozhovoru s expertem, jež se věnuje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the propagation of Apple in Czech online environment and with the roles of local vendors. First theoretical part of the thesis explains theoretical basis of marketing communication, which have crucial part in subsequent research and data analysis. The next practical part is based on a questionnaire survey, focused at ordinary users of Apple devices, and an in-depth interview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146800
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2022
- Supervisor: Hana Srpová
- Reader: Eva Jandová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUB, Vratislav. \textit{Návrh online marketingové komunikace softwarové firmy s využitím žurnalistických žánrů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/hvw6p6/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev