Návrh online marketingové komunikace softwarové firmy s využitím žurnalistických žánrů – Vratislav Holub
Vratislav Holub
Bakalářská práce
Návrh online marketingové komunikace softwarové firmy s využitím žurnalistických žánrů
Proposal of Software Company Online Marketing Communication with the Use of Journalism Genres
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na propagaci firmy Apple v českém online prostředí a zabývá se rolí zdejších prodejců. První teoretická část se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace, což je stěžejní pro následný výzkum a analýzu dat. Praktická část si zakládá na dotazníkovém šetření, které se zaměřuje na běžné uživatele Apple zařízení, a hloubkovém rozhovoru s expertem, jež se věnuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the propagation of Apple in Czech online environment and with the roles of local vendors. First theoretical part of the thesis explains theoretical basis of marketing communication, which have crucial part in subsequent research and data analysis. The next practical part is based on a questionnaire survey, focused at ordinary users of Apple devices, and an in-depth interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146800
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
- Vedoucí: Hana Srpová
- Oponent: Eva Jandová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUB, Vratislav. \textit{Návrh online marketingové komunikace softwarové firmy s využitím žurnalistických žánrů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/hvw6p6/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev