Porovnání obsahu metod a forem výuky na SZŠ v předmětu KRM – Darina KYNČLOVÁ
Darina KYNČLOVÁ
Bakalářská práce
Porovnání obsahu metod a forem výuky na SZŠ v předmětu KRM
Comperation Metods and Forms of Educatinm in Healfty schools in KRM Subjact
Anotace:
Bakalářská práce porovnává metody a formy výuky na středních zdravotnických školáchAbstract:
Bachelor thesis compares the methods and forms of teaching at secondary medical schools
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2011
Identifikátor:
37662
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Mach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYNČLOVÁ, Darina. Porovnání obsahu metod a forem výuky na SZŠ v předmětu KRM. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vyučovacích prostředků, metod a forem alternativní předškolní výchovy metody Montessori a klasické mateřské školy
Klára Velevová -
Komparace leasingu a úvěru jako formy financování podnikové investice
Nikola Koberová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová