Kristina Bartusiková

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum loajality zákazníků multikina Cinema City

Marketing research of customers loyalty to the Cinema City multiplex cinema
Anotácia:
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou loajality zákazníků k provozovateli multikin Cinema City a pomocí kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativního formou dotazování zjistit, jak moc jsou návštěvníci k této společnosti věrní. Práce je rozdělena do čtyř částí, z nichž první tři jsou spíše teoretické. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmu marketing, popíšu marketingovou koncepci …viac
Abstract:
The goal of this thesis is to acquaint the reader with the issue of customer loyalty to the operator of Cinema City, and, by using quantitative research with some elements of qualitative research, to find out how many visitors to this company are loyal. The work is divided into four parts; the first three are rather theoretical. The first chapter deals with the explanation of the concept of marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedúci: Hana Chylíková
  • Oponent: Martin Hloušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35419