Bc. Nikola Hlaváčková
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku marketinkové komunikace ve vybraném subjektu, konkrétně na její analýzu a následné zhodnocení aktuálního stavu pro navržení změn a opatření k zefektivnění klientského servisu a udržení stávajících klientů společnosti. Pro navržení vhodných změn bylo využito polostrukturovaného rozhovoru s vedoucím kanceláře vybrané společnosti. V teoretické části práce …víceAbstract:
This thesis is focusing on marketing communication of a specific entity, analyzing and evaluating it’s current state, in purpose of proposing changes to company’s customer services and finding means of retaining it’s current clientele. Patterned interview with the head of company’s office was used to propose appropriate changes.Theoretical part of this thesis is introducing basic concepts related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva