Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Aneta Černohorská
Aneta Černohorská
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace pro seniory. V teoretické části je popsána sama marketingová komunikace, komunikační mix a vztah seniorů k dílčím složkám. Následně je zde detailně rozebraná cílová skupina seniorů. Konkrétně jejich příjmy, výdaje, kriminalita, životní styl, vztah k informačním technologiím, nákupní zvyklosti. V neposlední řadě je zde popsán vývoj přístupu …víceAbstract:
This bachelors paper is focused on the instruments of marketing communications for seniors. The theoretical part describes marketing communications, communication mix and the relationship between seniors and each part of the communication mix. Then, there is a detailed description of the selected target group – seniors. This segment is described in terms of their income, spending, criminality, lifestyle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n6btm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev