Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Aneta Černohorská
Aneta Černohorská
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace pro seniory. V teoretické části je popsána sama marketingová komunikace, komunikační mix a vztah seniorů k dílčím složkám. Následně je zde detailně rozebraná cílová skupina seniorů. Konkrétně jejich příjmy, výdaje, kriminalita, životní styl, vztah k informačním technologiím, nákupní zvyklosti. V neposlední řadě je zde popsán vývoj přístupu …moreAbstract:
This bachelors paper is focused on the instruments of marketing communications for seniors. The theoretical part describes marketing communications, communication mix and the relationship between seniors and each part of the communication mix. Then, there is a detailed description of the selected target group – seniors. This segment is described in terms of their income, spending, criminality, lifestyle …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n6btm/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev