Aneta Černohorská

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace pro seniory. V teoretické části je popsána sama marketingová komunikace, komunikační mix a vztah seniorů k dílčím složkám. Následně je zde detailně rozebraná cílová skupina seniorů. Konkrétně jejich příjmy, výdaje, kriminalita, životní styl, vztah k informačním technologiím, nákupní zvyklosti. V neposlední řadě je zde popsán vývoj přístupu …více
Abstract:
This bachelors paper is focused on the instruments of marketing communications for seniors. The theoretical part describes marketing communications, communication mix and the relationship between seniors and each part of the communication mix. Then, there is a detailed description of the selected target group – seniors. This segment is described in terms of their income, spending, criminality, lifestyle …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní