Bc. Klára Manová

Bakalářská práce

Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Application of modern trends in marketing communication in a specific company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá použitím moderních nástrojů marketingové komunikace v tradičním průmyslu dřevařské firmy TEMARSERVIS. Teoretická část se zabývá představením nových i stávajících pojmů moderní marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat stávající stav marketingové komunikace a konkurence ve vybrané firmě, jakou strategii využívá, kolik do ní investuje prostředků a současný efekt. Na …více
Abstract:
The bachelor‘s thesis addresses the use of modern marketing communication tools in the traditional wood processing company TEMARSERVIS. The theoretical part introduces both new and existing concepts within modern marketing communication. The goal of the work is to analyze the current state of marketing communication and the competition of the chosen company, what strategy it uses, how much is invested …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2022
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/cy4jv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 1. 2023
  • Vedoucí: Ing. Lena Malačka
  • Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.