Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Klára Manová
Bc. Klára Manová
Bachelor's thesis
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Application of modern trends in marketing communication in a specific company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá použitím moderních nástrojů marketingové komunikace v tradičním průmyslu dřevařské firmy TEMARSERVIS. Teoretická část se zabývá představením nových i stávajících pojmů moderní marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat stávající stav marketingové komunikace a konkurence ve vybrané firmě, jakou strategii využívá, kolik do ní investuje prostředků a současný efekt. Na …moreAbstract:
The bachelor‘s thesis addresses the use of modern marketing communication tools in the traditional wood processing company TEMARSERVIS. The theoretical part introduces both new and existing concepts within modern marketing communication. The goal of the work is to analyze the current state of marketing communication and the competition of the chosen company, what strategy it uses, how much is invested …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2022
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/cy4jv/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Lena Malačka
- Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing and management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev