Bc. Klára Manová

Bachelor's thesis

Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Application of modern trends in marketing communication in a specific company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá použitím moderních nástrojů marketingové komunikace v tradičním průmyslu dřevařské firmy TEMARSERVIS. Teoretická část se zabývá představením nových i stávajících pojmů moderní marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat stávající stav marketingové komunikace a konkurence ve vybrané firmě, jakou strategii využívá, kolik do ní investuje prostředků a současný efekt. Na …more
Abstract:
The bachelor‘s thesis addresses the use of modern marketing communication tools in the traditional wood processing company TEMARSERVIS. The theoretical part introduces both new and existing concepts within modern marketing communication. The goal of the work is to analyze the current state of marketing communication and the competition of the chosen company, what strategy it uses, how much is invested …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 1. 2023
  • Supervisor: Ing. Lena Malačka
  • Reader: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.