Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Klára Manová
Bc. Klára Manová
Bakalářská práce
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Application of modern trends in marketing communication in a specific company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá použitím moderních nástrojů marketingové komunikace v tradičním průmyslu dřevařské firmy TEMARSERVIS. Teoretická část se zabývá představením nových i stávajících pojmů moderní marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat stávající stav marketingové komunikace a konkurence ve vybrané firmě, jakou strategii využívá, kolik do ní investuje prostředků a současný efekt. Na …víceAbstract:
The bachelor‘s thesis addresses the use of modern marketing communication tools in the traditional wood processing company TEMARSERVIS. The theoretical part introduces both new and existing concepts within modern marketing communication. The goal of the work is to analyze the current state of marketing communication and the competition of the chosen company, what strategy it uses, how much is invested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/cy4jv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Lena Malačka
- Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MANOVÁ, Klára. \textit{Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/hzm4cr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev