Bc. Martin Vrbka

Bakalářská práce

Hodnocení učebních zdrojů z oblasti finanční gramotnosti

The evaluation of sources used for financial education
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou ze strany učitelů vnímány zdroje, které používají na základních školách pro výuku finanční gramotnosti. Dále práce pojednává o kladech a záporech již zmíněných zdrojů. Abych lépe vyjádřil reference pedagogů, rozhodl jsem se pro využití kvantitativní metody. Konkrétně bych ke svému šetření rád použil metodu rozhovoru dle předem vytvořeného tazatelského schématu …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out how teachers perceive the resources they use in primary schools to teach financial education. Furthermore, the thesis discusses the pros and cons of the aforementioned resources. In order to better express the teachers' references, I decided to use a quantitative method. Specifically, I would like to use the interview method according to a pre-designed interview …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta