Zdeněk Šaršon
Bakalářská práce
Firemní styly a propagace produktů
Corporate Styles and Products Promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma firemní styly a propagace produktů se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy firemní identity, firemního designu, problematiky propagace a reklamy produktů a služeb. V praktické části je návrh firemního designu dvou firem a srovnání způsobu prezentace na základě jejich marketingového zaměření.Abstract:
This thesis is focused on corporate styles and promotion of products. It consists of two parts. Theoretical part, which explains the basic concepts of corporate identity, corporate design, the issue of promotion and advertising of products and services. The second, practical part, is focused on corporate design of two companies and compare methods of presentation based on their marketing focus.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses i1ppfy i1ppfy/3
30. 3. 2015