Zdeněk Šaršon

Bachelor's thesis

Firemní styly a propagace produktů

Corporate Styles and Products Promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma firemní styly a propagace produktů se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy firemní identity, firemního designu, problematiky propagace a reklamy produktů a služeb. V praktické části je návrh firemního designu dvou firem a srovnání způsobu prezentace na základě jejich marketingového zaměření.
Abstract:
This thesis is focused on corporate styles and promotion of products. It consists of two parts. Theoretical part, which explains the basic concepts of corporate identity, corporate design, the issue of promotion and advertising of products and services. The second, practical part, is focused on corporate design of two companies and compare methods of presentation based on their marketing focus.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses i1ppfy i1ppfy/3
30/3/2015
Folders
Files
Mach, J.
30/3/2015
Mach, J.
30/3/2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.