Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany – Bc. David Smékal
Bc. David Smékal
Master's thesis
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
Podcasting jako nová součást komunikačního mixu v České republice a Německu
Anotácia:
Tato diplomovaná práce se zabývá fenoménem zvaný "podcasting" a jeho možného korporátního využití. Pokrývá a propojuje různé oblasti marketingové komunikace jako jsou komunikační trendy, psychologické aspekty, komunikační mix a média a oblast podcastingu. Součástí je též současná situace v oblasti podcastingu a jeho vývoj. Obecná data pochází převážně z USA, pro praktickou část byla data sbírána mezi …viacAbstract:
This thesis deals with the phenomenon of "podcasting" and the possibility of its business use. It covers and combines some selected aspects such as communica-tion trends, psychological aspects, and the marketing communication mix. There development of podcasting its current state is also considered. The general data come from the United States, while the dataset for the practical part has been tak …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMÉKAL, David. \textit{Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/i21zmy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová
Názov
Vložil
Vložené
Práva