Spotřebitelské chování singles – Bc. Vendula MALOCHOVÁ
Bc. Vendula MALOCHOVÁ
Diplomová práce
Spotřebitelské chování singles
Consumer behavior of singles
Anotace:
Diplomová práce Spotřebitelské chování singles pojednává o specifických znacích tohoto narůstajícího segmentu z hlediska rozhodování o koupi. Na základě provedeného průzkumu a analýzy jeho výsledků je doporučen produkt, který je pro cílovou skupinu singles atraktivní a navržena efektivní marketingová komunikace, která má za cíl celý produkt a jeho prodej podpořit.Abstract:
This thesis deals with consumer behavior of singles on specific features of this growing segment in terms of purchasing decisions. Based on the survey and analysis results is recommended a product that is attractive for this singles target segment and is propose an effective marketing communication which aims to support the product and his sales.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18581
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALOCHOVÁ, Vendula. Spotřebitelské chování singles. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová