Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele – Ing. Kristýna Nová
Ing. Kristýna Nová
Bachelor's thesis
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
Music as a Part of Advertising and a Tool to Influence Customers
Abstract:
Závěrečná práce je zaměřena na použití hudby v reklamě. Dále se zabývá možnostmi, které marketéři mají a omezeními, která by měli mít na zřeteli. V první kapitole jsou definovány pojmy, jež jsou dále v práci využívány. Dalších kapitoly obsahují tématiku komunikačního mixu a psychologie reklamy. Celý text obsahuje příklady z praxe pro jasnější představy o popisované problematice. Cílem práce je popis …moreAbstract:
The bachelor thesis describes how music can be used in advertising. All the possibilities and limitations that marketers should take into account are further depicted in the paper. In the first chapter, terms used further in the text are defined. In the following chapters, themes of marketing communications mix and psychology of advertising are focused on. The whole script contains examples from practice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fmuaa/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev